Zawiadomienie o zbyciu pojazdu
Tytuł strony | Zawiadomienie o nabyciu lub zbyciu pojazdu |
---|---|
Wydział prowadzący sprawę | Wydział Komunikacji i Transportu, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk |
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach. |
Termin załatwienia sprawy |
Niezwłocznie |
Opłaty |
Pełnomocnictwo - 17,00 zł opłata skarbowa. Opłatę skarbową można uiścić gotówką w kasie Urzędu Miejskiego w Płońsku lub przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Płońsku – 95 8230 0007 0004 5636 2000 0092 |
Tryb odwoławczy | nie dotyczy |
Wymagane dokumenty |
ZAWIADOMIENIE O ZBYCIU POJAZDU 1. Zawiadomienie o zbyciu pojazdu; 2. Dokument na podstawie, którego nastąpiło zbycie pojazdu, np. umowa, faktura; |
Dokumenty do wglądu w siedzibie urzędu | brak |
Dokumentu do okazania przy załatwianiu sprawy |
|
Informacje dodatkowe |
Sprawa realizowana w ramach kolejki: Inne sprawy zwiazane z rejestracją Podczas pobierania numeru z biletomatu należy wybrać kolejno:
|