Powiatowy Rzecznik Konsumentów informuje, że Prezes UOKiK zakwestionował praktyki serwisu sprzedażowego OLX

Projekt bez nazwy.png

Zarzuty dotyczą wprowadzania konsumentów w błąd co do zakresu pakietu ochronnego, nieudzielania informacji o tym, że produkt można kupić bez usługi serwisowej i mylącego sortowania ofert według najtańszych produktów. W wyniku tych działań konsumenci mieli ponosić negatywne skutki finansowe.

- Kupiłeś na OLX i zapłaciłeś za „Pakiet ochronny”? Przedmiot miał przyjść nowy, ale był uszkodzony lub używany, miał inny kolor, a OLX odrzucił reklamację?

- Wyszukując produkty od najtańszych , nie wiedziałeś, że będziesz musiał dodatkowo zapłacić za niektóre z nich opłatę za usługę serwisową? Przeczytaj.

Grupa OLX decyzją nr DOZIK 2/24 wydaną przez Prezesa UOKiK została zobowiązana do wprowadzenia zmian w serwisie  i zwrotu klientom pieniędzy.

 

Szczegóły:https://uokik.gov.pl/grupa-olx-decyzja-prezesa-uokik

Powrót na początek strony